.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیدکاظم دلخوش:
جهش تولید موجب کاهش قیمت‌ها در بازار می‌شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید با جهش تولید، کارخانجات با حداکثر ظرفیت خود فعالیت می‌کنند که به موجب آن اشتغال، تولید و عرضه‌ی کالا افزایش می‌یابد، بنابراین قیمت‌ها نزولی خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خانه ملت، سیدکاظم دلخوش اباتری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "جهش تولید"، گفت: اگر تولید به معنای واقعی رونق یابد، بدون شک اقتصاد پویا و مشکل بیکاری جوانان حل و وضعیت معیشتی مردم بهتر خواهد شد.

 

تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راهکاری مناسب برای رونق تولید و شکوفایی اقتصادی کشور

 

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس تکیه بر ظرفیت‌های داخلی را راهکاری مناسب در جهت رونق تولید و شکوفایی اقتصادی کشور دانست و افزود: با جهش تولید، کارخانجات با حداکثر ظرفیت خود فعالیت می‌کنند که به موجب آن اشتغال، تولید و عرضه کالا افزایش یافته و قیمت‌ها نزولی می‌شود، می توان با برنامه ریزی های مناسب نیروهای انسانی را برای اشتغالزایی بسیج کرد.

 

بانک‌ها باید تسهیلات موردنیاز بخش تولید را به واحدهای تولیدی اعطا کنند

 

وی با بیان اینکه نظام بانکی نیز باید در جهت رونق بیشتر تولید اصلاح شود، افزود: بانک‌ها باید تسهیلات موردنیاز بخش تولید را به واحدهای تولیدی اعطا کنند تا سرمایه گذاران با احساس امنیت و رضایت در عرصه تولید سرمایه گذاری کنند.

 

تحریم موجب صرفه جویی و اتکای به دانش بومی است

 

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سال ۹۸ سالی پرفراز و نشیبی بود، اضافه کرد: هرچند تحریم موجب ایجاد مشکلاتی برای کشور شده، اما نقطه مثبت آن صرفه جویی، اتکای به دانش بومی و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی است و مقصد این مسیر نیز توجه به تولیدات داخلی خواهد بود.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر ضرورت اجرای مشوق‌های قانونی و قوانینی که مجلس در راستای بهبود فضای کسب و کار تصویب کرده، تاکید و ادامه داد: باید روند صادرات در کشور تسهیل شود تا صادرکنندگان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برای فعالیت خود در کشور احساس امنیت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.394 seconds.